Welcome, visitor! [ Login

$200

Esenyurt Escort Katina Brezilya Kalçalı

  • Beden Ölçüleriniz: 93 69 90
  • Telefon Numaranız: 0531 275 93 **
  • Ülke: Türkiye
  • Şehir: İstanbul
  • Listed: 19 Kasım 2021 03:33
  • Expires: 73 days, 7 hours
Sert Seven Escort
Kırbaç Seven Escorthard İstiyen escortEsenyurt Escort

Description

Selam beyler ben Esenyurt Escort Katina. 21 yaşında oldukça genç ve kusursuz bir kadınım. Fizik olarak yıpranmamış henüz daha vajinası daracık bir bayanım. Yanımda ki erkekleri mutlu etmek için elimden geleni yapmaktayım. Sizlere en özel fantazileri yaşatmaktayım. Ben escort bayan esenyurt kadını olarak harika saatler yaşatıcam. Yanımda ki bütün erkeklerim benimle mutlu olucaklar. Aslen brezilya’lı bir kadınım. Ama uzun yıllardır burada yaşamaktayım. Türkçe konuşmayı biliyorum. En azından kendimi ifade etmekteyim. Temizlik en önemli kurallarımdandır. Samimi dakikaları sadece benimle görebilirsiniz. Kalçalarımı zaten anlatmak istemiyorum. Brezilya kalçalarıma vurulucaksınız. Geniş kalçalarımın arasında gezerken zevki hissediceksiniz. En iyi anları artık benimle yaşıyabilirsiniz. Her zaman brezilyalı escort olarak en iyisini yapmaktayım.

Brezilya Kalçalarını Kırbaçlatan Esenyurt Escort Bayan

Evimde çok fazla fantazi aletlerim bulunmakta. Ben zaten anlamış değilim türk kadınlarını. Erkeklere bu kadar sade seks nasıl sunabiliyorlar. Kırbaç benim en sevdiğim fantazi. Geniş kalçalarımı kızartmanızı seviyorum. Takma penis ya da kelebçe bu tarz ilişkilere açık hatunum. Grup ilişki kurmuyorum. Beni tek erkek doyurabilir. Kendine güvenen beyleri bekliyorum. Senin aklını başından alıcam. İliklerine kadar rahatlatıcam. Sende yabancı escort kadın istiyorsan bu ben olmalıyım. Ayrıca fiyat olarak esenyurt en ucuz escort bayan olarak hizmet vermekteyim.

Esenyurt Escort Bayanın Şartları

1: Temizlik pandemi kurallarına uymak ve çift aşı olmanız şart.

2: Anal kesinlikle yapmıyorum. Vajinam daracık zaten orada mutlu olucaksınız.

3: Cim cif yapmıyorum.

4: Kondomsuz birliktelik yaşatmaktayım.

5: Hard fantazi seviyorum. Kırbaç kelebçe sert ilişki.

6: Görüşmeleri esenyurt meydanda bulunan evimde yapmaktayım.

7: Otel rezidans günlük dairelere gelmiyorum.

8: Site’de bulunan resimler bana ait.

9: Görüntülü arama yapabilirsiniz.

10: Whaatsap ve Telegram kullanmaktayım.

Sert Seven Escort

Sert Seven Escort

Kırbaç Seven Escort

Kırbaç Seven Escort

hard İstiyen escort

hard İstiyen escort

Esenyurt Escort

Esenyurt Escort

No Tags

100 total views, 1 today

  

Listing ID: 20561968e67e988d

Report problem

Processing your request, Please wait....

Leave a Reply